Cliƫntenraad

U zult ongetwijfeld verwachtingen hebben over de zorg tijdens de kraamtijd, zoals een goede verzorging van de baby en jezelf, maar ook een opgeruimd huis of extra aandacht voor de andere kinderen. Wat uw wensen ook zijn, bij Kraamzorg JoNa mag je in ieder geval rekenen op een kraamverzorgende die deskundig is.

De belangen van de cliënten van Kraamzorg JoNa, waar u ook onder valt, worden behartigd door de cliëntenraad. Ieder lid van deze raad heeft zelf ervaring met Kraamzorg van Kraamzorg JoNa en weet hoe waardevol een fijne kraamtijd is.

Wat doet de cliëntenraad?

Vanuit het cliëntenbelang levert de raad een bijdrage aan een goede zorg- en dienstverlening van Kraamzorg JoNa. Een fijne kraamtijd voor de cliënten, dat is haar zorg. Zo brengt zij advies uit als het gaat om beleidszaken en nieuwe ontwikkelingen waar de cliënten mee te maken krijgen. Daarnaast reikt zij ideeën aan ter verbetering van de huidige kwaliteit in de zorg. Eén ding is zeker: kraamzorg op niveau, daar moet je aan blijven werken.

Uw mening telt.

De cliëntenraad wil de belangen van de cliënten van Kraamzorg JoNa zo optimaal mogelijk behartigen. Daarom is uw mening zeer belangrijk en wil de cliëntenraad graag van gedachten wisselen over uw ervaringen met de zorg van Kraamzorg JoNa. Wellicht leiden uw ideeën tot verbetering van de toekomstige zorg!

Maak gebruik van het onderstaande formulier om te reageren:
U ontvangt in ieder geval een reactie van ons op uw e-mail. Uiteraard worden uw gegevens vertrouwelijk door ons behandeld.


Naam:
E-mailadres:
Reactie: